Söndag!

Vaknade upp vid elva idag, lite seg från gårdagen, men oj vad kul vi hade =)
Lina, Linnéa och jag förfestade lite hemma hos Lina, sen åkte taxi till statt p.g.a regnet. Väl där får vi stå i kö i ca. 25 min, snacka om att tålamodet testas då. Men till slut kom vi in, och det var LÄNGE sen det var så mycket folk där inne. Sjukt kul =) Nästa helg ska vi komma tidigare så vi slipper kön. Haha. Men en bra kväll, det hade vi. Den som fattades var Louise.

Har precis kommit hem igen, var hemma hos mamma en sväng. Fick lite mat i magen, aldrig fel det inte. Sitter här och ska bränna en skiva till jobbet. Behöver lite ny musik där.

Nej nu ska jag fortsätta med det jag höll på med!
Ciao!

Hoppas ni inte glömde att ställa fram klockan inatt =)

Lady Gaga - Dance in the dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0